Boost je agrarische kinderdagverblijf!
Trek klanten aan met oprechte storytelling,
zodat je woest aantrekkelijk bent en gekozen wordt.
Wil jij je agrarisch kinderdagverblijf succesvol positioneren?
Wil je op een professionele manier je marketing en communicatie oppakken?
Wil je vol overtuiging gekozen worden door ouders bij jou in de regio?
Je wil een agrarische kinderopvang waar jouw kennis, overtuiging en enthousiasme tot hun recht komen. Een kinderopvang die bij jou en je agrarische bedrijf past, met kinderen en hun ouders waar je echt een verschil voor kunt maken. Een kinderopvang die bijdraagt aan een mooi inkomen, verdiend met dat waar je heel goed in bent, met wat je jonge kinderen wilt bieden en super graag doet.
Dat is mogelijk met deze training: 'Boost je agrarische kinderdagverblijf.'
Ook jij kunt je agrarische kinderdagverblijf
op de kaart zetten
en fijne ouders met hun kinderen enthousiasmeren.
Herken je dit?
- Begin je een agrarisch kinderdagverblijf omdat je ziet hoe leuk je eigen kinderen en neefjes en nichtjes het hebben op de boerderij?
- Omdat je kinderen graag een geweldige tijd gunt, op jouw manier?
- Heb je het gevoel dat mensen in jouw omgeving niet precies weten wat een agrarisch kinderdagverblijf precies inhoudt?
- Weet je niet precies hoe je marketing en communicatie moet oppakken?
- Heb je een hekel aan social media?
- Geniet je van wat je doet maar bezorgt alles rondom zichtbaarheid je kopzorgen?
- Ben je soms uren bezig met het creëren van één post of blog en eindig je 's avonds met het drukken op de 'deleteknop' in plaats van op de 'send knop'?
Je wil het professioneel aanpakken,
je snapt dat een goed fundament
zich dubbel en dwars terugbetaalt.
Wacht dan niet langer!
In 'Boost je agrarische kinderdagverblijf' bouw je het fundament om online zichtbaar en herkenbaar te zijn, zodat ouders voor jou kiezen.
Ik doe geen loze beloftes, je positioneren en werken aan je branding en oprechte storytelling inzetten werkt. Het heeft ervoor gezorgd dat mijn klanten binnen een jaar een omzetstijging van 30 tot 60% haalden. En met een flinke smile rondlopen. Deze training heeft effect, als jij serieus aan de slag gaat.
Doe mee met de training
"Boost je agrarische kinderdagverblijf."
Wat is Personal Branding?
- Personal Branding laat zien wat jou en jouw bedrijf uniek maakt.
- Personal Branding laat je kwaliteiten, passies en ambities zien.
- Personal Branding is niet een glossy verpakking, maar authentiek.
- Personal Branding zet jou als unieke agrarische opvang 'in de markt'.
- Als jij helder uitdraagt wie je bent, waar je goed in bent, dan weten ouders waarvoor ze jou kunnen vragen.
En waarvoor niet. - Je Personal Brand bestaat voor een groot deel online.
Wat is Storytelling?
- Storytelling is het inzetten van verhalen, waarin je lezer zich kan verplaatsen, of waarmee hij binding voelt. Je speelt op een subtiele manier in op zijn dromen en verlangens, zonder dat je de boodschap door zijn strot duwt.
- Door oprechte Storytelling in te zetten herkennen ouders zich in jouw verhalen en willen ze dit ook voor hun kind.
- Soms hoeft je klant zich niet 100% in jou te herkennen, maar voelt hij verbondenheid via gezamenlijke interesses, visie of activiteiten.
- Met Storytelling schep je een band.
- Met storytelling leren ouders jou en jullie agrarische bedrijf kennen en gaan ze je vertrouwen.
- Storytelling zorgt ervoor dat er voor jou gekozen wordt.
- Ook je website, pitch en logo dragen bij aan jouw totale verhaal en uitstraling.
- Ouders en omwonenden vormen op basis van jouw branding en story's een oordeel.
- Alleen als je je van anderen onderscheidt, val je op en kiezen ouders voor jou.
Dit krijg je als je mee doet met
'Boost je agrarische kinderopvang':
een duidelijke koers, intensief contact met andere agrariërs, een plan en een manier van marketing die bij jou en de ouders past.
Wat maakt jou uniek?
In deze module draait het om jou. Jij bent het fundament van jouw bedrijf. Wat zijn je drijfveren? Je gaat ontdekken waarom ouders voor jou kiezen.
.
Jouw ideale klant.
Ja... ik hoor je al zeggen, ik kan iedereen helpen, ik wil niemand uitsluiten. Dat geloof ik meteen, maar dat is niet handig. In deze module verdiep je je in je de reden waarom ouders voor jullie kiezen.
Wat is jouw missie en visie?
Je gaat verwoorden waarom je doet wat je doet en wat je wil betekenen. Daarnaast sta je stil bij trends die belangrijk zijn voor jouw ontwikkeling en die van ouders en kinderen.
De magie van verhalen.
Waarom is het slim om als agrariër je verhaal te vertellen? Hoe doe je dat dan? En wat is het effect? In deze module ga je dit ervaren. En leuk vinden, echt waar!
Opbouw van een verhaal met impact.
Heb ik iets te vertellen dan? Ja! Dat heb je beslist. Je leert waar je verhalen vindt, welke ingrediënten voor impact zorgen. Hoe je mensen boeit.
.
Een website die je ideale klant aantrekt.
Een 'mooie' website is nog niet zeggen dat deze nieuwe klanten aanspreekt. In deze module werken we aan jouw homepage, salespagina en over mij pagina. De drie essentiële pagina's om leuke klanten te enthousiasmeren.
Sociale media
Welke social media passen bij jou en je ideale klant. Wat moet je wel en wat niet doen op LinkedIn, Facebook of Instagram? En is Pinterest belangrijk? In deze module gaan je hier op in.
Plannen en Posten
Je gaat een planning maken... en ja dat betekent vooruit kijken. Je zet de onderwerpen en invalshoeken die je eerder hebt bedacht in een overzichtelijke kalender. Zo word je nooit verrast door de waan van de dag.
Psychologie
In deze module werk je aan je mindset en je zelfvertrouwen. Daarbij leer je om goede testimonials op te halen en verklap ik een paar beïnvloedingsstrategieën.
Een compleet programma, stap voor stap opgezet. Daarnaast aandacht voor jouw persoonlijke vragen in Vraag en Antwoordsessies via Zoom én ondersteuning in een afgesloten groep.
Kortom alles wat je nodig hebt om op een authentieke, oprechte en professionele manier zichtbaar te zijn, je te onderscheiden en toffe klanten te trekken.
Het hele programma vraagt een investering
van € 1.997,- en dit zit er allemaal in:
- Jij bent je agrarische kinderopvang, we starten met inzicht in waarom jij de dingen doet op een voor jou zo kenmerkende wijze. Zo ontdek je welke manier van communiceren voor jou als 'van nature' voelt en welke klanten het beste bij jou passen.
- Modules met video's, waarin je alles ontdekt om met Personal Branding een goed fundament onder je bedrijf te bouwen. De video's bevatten waardevolle en beproefde kennis, praktische tips en oefeningen die je helpen om je bedrijf succesvol neer te zetten.
- Wekelijkse coachingsgesprekken via Zoom.
- Een e-book dat je extra overzicht biedt en je ideeën en opgedane kennis bundelt.
- Een online omgeving waar je je vragen kunt stellen, successen kunt delen en elkaar kunt helpen.
- Masterclasses rondom specifieke onderwerpen die je later altijd terug kunt luisteren.
- Inspirerende LIVE Dag.
Tuurlijk kun je het ook alleen doen...
Hoe moeilijk kan het zijn om iets op social media te plaatsen. Of om je bedrijf te positioneren... Tja, geen kunst aan om ad hoc iets te publiceren. Maar als je even eerlijk terug kijkt, hoe duidelijk is jouw plan? Gaat dit het verschil maken? Bespaar je de frustratie en het gedoe en investeer in een bewezen aanpak en bouw je marketing en communicatie vanaf het begin goed op. Werk aan een perfect passend fundament door je personal branding op orde te brengen en creëer authentieke story's die anderen inspireren.
Ik heb gezien dat ik verschil kan maken en dat geeft mij ongelooflijk veel voldoening. Maar ook mijn klanten gaan met een brede grijns door het leven. Ze zien de groei in hun bedrijf en hun zelfvertrouwen toenemen. Ze werken met de allerleukste klanten en doen wat ze het allerliefste doen.
Wie ben ik?
Ik ben Inge Van der Borght... Al van kinds af aan ben ik gefascineerd door verhalen. Ik verzon ze zelf, bedacht er spellen omheen, vertelde ze op zondagochtend met warrige haren, in mijn pyjama, aan mijn Philips casetterecorder of aan de welpen bij scouting... Heel wat jaren later merkte ik dat beweegredenen van mensen me boeien. Waarom maken ze bepaalde keuzes? Doen ze wat ze doen? Of ik nu met de oma van Monique van 93 op een verjaardag in gesprek raak of met een enthousiaste ondernemer... ik voel de klik. Binnen de kortste keren hoor ik een bijzonder verhaal.
Verhalen bij ondernemers en hun klanten ophalen heb ik jaren met veel plezier gedaan... Het ene moment liep ik op de bouw om te kijken hoe een prefab huis tot stand kwam. Het andere moment sprak ik met een smakelijke kok over no waste en een pan met botten, die, als hij maar lang genoeg op het vuur staat de lekkerste saus wordt. Maar ook met een osteopaat die er last van had dat nog bijna niemand zijn vakgebied kende.
En nu help ik zelfstandige professionals, fotografen, coaches en kennisadviseurs om hun eigen verhaal te ontdekken en vorm te geven. Ik doe niets liever dan dat wat ik geleerd en ervaren heb met jou te delen, zodat ook jij je podium kunt pakken en klanten aantrekt die met plezier betalen. Mijn missie is niet voor niets...
JOUW VERHAAL IS HET WAARD TE DELEN!
Daarom heb ik de aan de S.L.A.G.-methode ontwikkeld.
De aan de S.L.A.G.-methode
Zet de eerste stap met de aan de S.L.A.G.-methode
Veel van mijn klanten vinden marketing lastig, maar snappen dat het nodig is om hun bedrijf te laten groeien.
Ik help deze ondernemende professionals om meer klanten aan te trekken.
Hiervoor werk ik met de aan de S.L.A.G methode.
Ze gaan op een natuurlijke, vanzelfsprekende manier oprechte Storytelling inzetten.
Zo zijn ze woest Aantrekkelijk en worden ze Gekozen door de allerleukste klanten.
Ik help ze om zich met hun bedrijf te positioneren en op een prettige, effectieve manier te communiceren.
Zo hebben ze een plan, halen ze hun gewenste resultaten en leven ze hun mooiste Leven.
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand worden ingehaald.
Getuigenissen
Katinka Fransen - coach - Tinkerbel
"De training was heel leuk, inspirerend. Het was ook heel erg touché, precies dat wat ik nodig had kwam aan bod; ook al besefte ik dat van te voren niet.
Ik vond je stappenplan heel fijn. Het canvasmodel hangt boven mijn bureau en het moodboard met mijn ideale klant achter de deur. Wat me verraste is dat ik toch terug moest naar de kern van mijn eigen opvoeding. Dat had ik niet verwacht. Maar het is zo waardevol te ontdekken dat daar mijn drive vandaan komt. Dat had ik me eerder niet gerealiseerd.
Je bent een heel fijn mens. Enigszins chaotisch van aard, maar je hebt alles heel goed op een rijtje. Je kijkt wat we nodig hebben en je beweegt mee. Je zegt ook als het niet helemaal goed is. Je bent een bijzondere, eigenzinnige, authentieke persoonlijkheid. Tikje onzeker, dat is niet nodig, maar dat houdt je menselijk haha. Je bent daarnaast ook zakelijk, dat vind ik heel fijn. Jij maakt je training met je persoonlijkheid leuk en bijzonder."
Brechje Jeuken - Celebrant bij levensceremonies
"Ik heb deze training gevolgd omdat ik het niet helder kreeg welke insteek ik zou kiezen voor mijn bedrijf.
Waarom ga ik dit doen? Ik wilde een stapje verder dan het wat en hoe. In mijn hoofd was het chaotisch. Ik wist niet waar ik moest beginnen, ik wist wel wat ik wilde, maar niet hoe ik het moest verwoorden. Ik had een basis nodig en die kon ik zelf niet vinden. De training personal branding was hier heel fijn voor.
Nieuw en heel waardevol om te ontdekken is de breinpositie die ik bij mijn doelgroep inneem. Het definiëren van de pay off die is ontstaan tijdens de training hielp me bij de formulering op mijn website.
Een belangrijk resultaat is dat deze training wezenlijk heeft bijgedragen aan de teksten voor mijn website.
Ik ben blij dat ik deze training heb gevolgd, het was mijn eerste investering in mezelf als ondernemer."
Anke Spee - Speltherapeut - Zelfstandig ondernemer
“De training heeft mijn praktijk een boest gegeven. Ik heb ontdekt dat ik er met mijn bedrijf zeker mag zijn. Het past bij mij wat ik nu uitstraal, het klopt zowel aan de buiten- als aan de binnenkant. Alles is nu in balans en het ene versterkt het andere. Het is een goede basis om op verder te borduren.”
Na deze training heb jij:
- Ken je je drijfveren als ondernemende professional.
- Een koers bepaald voor je bedrijf. Weet je wat je wèl en niet meer aanbiedt.
- Een duidelijk doel.
- Je ideale ouder op je netvlies.
- Ken je de magie van storytelling. Hoe die voor jou werkt.
- Een geweldige pitch die ouders enthousiasmeert.
- Sterke tekst en beeld op je homepage, over mij pagina, salespagina en je socials.
- Durf je jezelf te zijn én dat online te laten zien.
- Je innerlijke stem, met je missie en je visie ontdekt.
- Klanten die bij jou en je bedrijf passen.
- Zelfvertrouwen bij het creëren van je eigen verhalen.
- Een plan dat jou houvast en structuur geeft om regelmatig op sociale media te posten.
- Inzicht in slimme technieken om mensen te raken.
- Kennis van en plezier met de sociale media waar jouw klanten zich bevinden.
Goed om te weten:
- Deze training volg je in juni, september en oktober deels online en deels live.
- We hebben wekelijks overleg via Zoom, soms 1 op 1, soms in jullie groepje van agrarische ondernemers.
- Er zijn diverse 3 masterclasses om jou te inspireren.
- We ontmoeten elkaar tijdens een inspirerende Live dag op een mooie locatie mét een overheerlijke lunch.
- Deze training is 100% geschikt voor ondernemers die een agrarische kinderopvang willen opzetten.
- De training is richtinggevend als je net begint.
- De training biedt houvast als je al langer een bedrijf runt.
- Je kunt in 4 termijnen betalen. (4 * € 550,-)
Deze training is voor jou als je je dromen serieus neemt.
Betaal je liever in termijnen? (4* € 550,-)
Woon je buiten Nederland?
Neem even contact met me op, dan doe ik een passend voorstel.
Alle bedragen zijn exclusief BTW. Door aanschaf van het programma verklaar je akkoord te gaan met de
Algemene Voorwaarden van Qlipp Storytelling.
Veelgestelde vragen:
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, je kunt in 4 termijnen betalen: € 550,- per maand.
Ik ben nog deels in loondienst, is dit dan iets voor mij?
Als je alle beginnersfouten wil vermijden die ik in de afgelopen 25 jaar gemaakt heb, dan is deze training beslist een aanrader! Dit is de allerbeste manier om meteen goed te starten.
Hoeveel tijd ben ik ongeveer bezig met deze training?
Reserveer 2 tot 4 uur per week, dan heb je alle tijd om de video's te bekijken, opdrachten uit te voeren en kun je actief deelnemen in de online groep.
Hoe lang duurt deze training?
Deze (online) training vindt plaats in de maanden juni - september - oktober.
Misschien kan ik niet bij de vraag en antwoordsessies aanwezig zijn, is dat een probleem?
Nee hoor, je kunt je vraag vooraf insturen. De vraag en antwoordsessies gaan via Zoom, ik neem de sessie op en deze kun je daarna terugkijken.