Personal branding
Ontdek waar je kracht ligt, weet waar je goed in bent en draag dat consequent uit. Vraag je af wat je voor die ander kunt betekenen. Zet ‘die ander’ centraal en bedenk hoe jij op jouw manier zijn probleem kan oplossen. Draag dit ook uit. Als je gevraagd wordt voor opdrachten waar je blij van wordt, dan weet je dat het werkt. Dit kunnen zelfs klussen zijn die je zelf niet meteen bedenkt, maar die wel aansluiten bij je talenten
Wie
zijn
eigen weg
gaat
kan door
niemand
worden ingehaald.
Mijn ervaring
Zo kreeg ik het aanbod om 5-minuten trainingen te geven binnen een netwerkorganisatie. Deze vraag past perfect in mijn plan om meer workshops te verzorgen voor mijn klanten. Inmiddels geef ik trainingen Personal Branding en Storytelling aan werkzoekenden en ben ik gevraagd om voor een uitzendorganisatie een inspiratiesessie te houden. Leuk toch!
Waarom is Personal Branding belangrijk?
Als ondernemer weet je één ding zeker… opdrachten zijn tijdelijk. Hoe beter je ze volbrengt hoe meer kans je hebt op een vervolgopdracht of op een aanbeveling. Een opdracht succesvol afronden gaat het allerbeste als die je op het lijf geschreven is.
Voor wie?
We hebben allemaal een verhaal te vertellen, maar hoe vertellen we een verhaal dat anderen zal aansporen om onze talenten te herkennen? Ondernemers, verkopers, communicatieprofessionals zoeken naar manieren waarop ze hun doelgroep kunnen bereiken én raken.